Onderweg van Zion naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Onderweg van Zion naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Onderweg van Zion naar Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

17 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen om kwart voor 9 vertrokken vanuit Zion naar Las Vegas,het was niet z'on lange reis. In Las Vegas hadden we plaats op de camping achter hotel Circus Circus. Het is hier 37 graden, erg heet dus wel wennen, maar we klagen niet, thuis is het erger. Vanavond gaan we eten en naar Freemond Street het oude gedeelte van Las Vegas. Verder horen jullie weer van ons.

• 18 Mei 2014 - 00:39

Dekkertjes:

Heel veel plezier in Vegas...leef je maar uit, want "what happens in Vegas stays in Vegas" groetjes van ons

• 18 Mei 2014 - 10:51

Greet:

Allemaal veel plezier in Las Vegas

Groetjes van ons drietjes aan jullie viertjes

• 18 Mei 2014 - 11:25

Betty:

Doe onze vriend uit Berlijn de groeten van mij!
    Greetings from the Sunny Rielsedijk.

• 18 Mei 2014 - 16:12

Marie-Lene:

Weer even bijgelezen...wat zul jij een topconditie hebben als je weer terug bent Ria! Mooi hoor wat jullie allemaal zien daar en mocht je nog een gokje gaan wagen...veel geluk, groetjes van ons drietjes uit Geldrop

• 18 Mei 2014 - 20:30

Ans:

een gokje wagen in Las Vegas??
    Groetjes Ans en Wim

• 18 Mei 2014 - 22:14

Tonny :

Heel veel plezier in Vegas maak er iets van groetjes van ons xxx