Zion canyon - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Zion canyon - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Zion canyon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

16 Mei 2014 | Verenigde Staten, Springdale

Vanochtend om 10 uur vertrokken met de bus naar Zion Canyon, eerst naar het verste punt The Narrows daar hebben we The Riverside Walk gewandeld tot aan de rivier waar je kon oversteken om tot een zeer smal punt te komen, met prachtig uitzicht naar boven je lijkt wel een kabouter zo hoog zijn deze bergen. Later na even uitgerust te hebben en wat gegeten zijn we afgezakt naar The Grotto waar we een flinke klim naar Angel Landing hebben gemaakt. Thea en Gerard zijn al wat eerder terug gelopen,Wim en ik zijn nog verder gegaan zelfs nog tot aan de kronkelpaadjes. Dat was nog een hele klim, terug naar beneden viel wel mee alleen niet zo goed voor je knieen. Nog uitgestapt bij het museum waar we nog een film hebben gekeken, over hoe deze Canion is ontstaan. Weer met de bus naar de Campground. tot de volgene keer.

• 17 Mei 2014 - 07:29

Ans:

Goed bezig! Ria denk aan de knietjes want ik denk dat je nog wel meer moet lopen deze vakantie!
    Groetjes Ans en Wim

• 17 Mei 2014 - 19:20

Jacqueline:

zal wel spierpijn worden morgen....Hopelijk wel foto's gemaakt van deze klim?
    groetjes van ons.

• 20 Mei 2014 - 11:07

Sjan:

Wat een wereldreis zijn jullie aan het maken zeg. Jullie zullen zich geen dag vervelen als ik de verhalen zo allemaal lees. toppie