laatse gedeelte High Way 1 - Reisverslag uit Kimballville (historical), Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu laatse gedeelte High Way 1 - Reisverslag uit Kimballville (historical), Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

laatse gedeelte High Way 1

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

28 September 2016 | Verenigde Staten, Kimballville (historical)

28 september 2016. Heel erg mistig dit hebben we nog niet gehad, we waren er wel op voorbereid, maar tot heden nog steeds geluk gehad. Een reis van ongeveer 5 uurtjes rijden, nog wat boodschappen gedaan getankt en gas bijgevuld en rijden maar. De weg gaat over van de HW1 naar de 101 soms is dat een weg die samen komt, dus we rijden niet steeds langs de zee. We zijn in Santa Barbara nog even door het dorpje gelopen en een lekker ijjsje gegeten. weer verder gereden, opzoek naar een campground, die hebben we nu gevonden, vrij duur maar ja niks aan te doen. Het was nmiddels al een beetje gaan regenen, maar dat mag de pret niet drukken. Inmiddels al weer droog, maar nog wel bewolkt met een beetje zon, wel lekkere temparatuur. Dadelijk gaan we lekker haburgers eten, door Thea klaar gemaakt, zoals ze elke dag het eten kookt. Lekker makkelijk voor mij he. Morgen een flinke reis naar Las Vegas tot schrijfs

• 29 September 2016 - 09:31

Ans:

Ga je een gokje wagen Ria? Zal ik jullie huis alvast te koop zetten?? Hihi!!
    Nou nog veel plezier en de groetjes aan Wim, Gerard en Thea.

• 01 Oktober 2016 - 08:55

Marie-lene:

Fijne dagen nog en ben benieuwd hoe je Las Vegas vindt!

• 02 Oktober 2016 - 22:03

Yolanda :

Heerlijk dat er gekookt wordt, echt vakantie dus! Wat hebben jullie al veel gezien, gedaan en gereden! leuk hoor, ik geniet van je verhalen. Jaec xx