s'Avonds in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu s'Avonds in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

s'Avonds in Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

17 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren avond naar het oude gedeelte van Las Vegas geweest, Fremont street wat was het daar gezellig, er was zoveel te zien, straatbandjes, optredens van dans muziek erg blote dames, we keken onze ogen uit wat een geweldig stuk. Eerst lekker gegeten bij Denny's, wat een grote hamburgers zeg. Nog wat gedronken bij een live band, een prachtige lichtshow gezien die boven de overdekte Fremont street loopt. Nog even door en Casino gelopen wat een mensen, en zo groot lekker aapjes kijken hier. Je kunt hier een buskaart kopen voor 8 dollar en deze is dan 24 uur geldig. Vandaag zondag lekker wezen zwemmen hier op de campground, het is bijna een prive zwembad, heerlijk. Vanmiddag gaan we met de bus naar de strip, waar we tot vanavond ons zullen vermaken. Morgen meer hierover.

• 24 Mei 2014 - 15:01

Ans:

Blote dames??? wat zullen de mannen hebben genoten!!!