Moab 2 parken bezocht - Reisverslag uit Spanish Valley, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Moab 2 parken bezocht - Reisverslag uit Spanish Valley, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Moab 2 parken bezocht

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, Spanish Valley

Hallo vrienden. Vanmorgen om 10 uur vertrokken om onze dag weer te vullen met mooie bezienswaardigheden. Eerst naar Canyonlands waar we op verschillende uitkijkpunten zijn uitgestapt, om alles te bekijken. Grand Point View hebben in de bloedhete zon beklommen, we liepen echt boven over de Cliff. Flink moeten klimmen maar de moeite waard, wat een prachtig uitzicht. Later toen we deze klim gehad hadden, hebben we bij de camper een broodje gegeten, en even op adem gekomen, want wat was het heet en wat waren we moe. Toen zijn we nog naar Dead Horse Valley gereden, want dat moesten we toch ook nog even bekijken, dit was geen lange klim, maar ook weer de moeite waard. Richting Campground gereden, maar onderweg moest ik nog een klein souveniertje kopen van de stad Moab, want deze had ik nog niet. De mannen balen want parkeer zo'n grote camper maar eens voor heel even, ze dachten als die 2 dames eenmaal zijn winkelen, zijn ze nog niet terug. Maar dat viel wel mee, we waren al binnen 15 minuten terug (knap he). Morgen reizen we weer verder naar, Mesa Verde, tot de volgende keer.

• 28 Mei 2014 - 07:58

Ans:

Nou jullie komen als ervaren bergbeklimmers teug!!
    Nog heel veel plezier allemaal.
    Groetjes van Ans en Wim

• 28 Mei 2014 - 08:45

Teun&Ellen :

Mooie foto! Ben heel benieuwd naar dit stuk!
    Veel plezier nog!

• 28 Mei 2014 - 13:54

Betty:

Ria wat zal jij een sportkuiten krijgen van al dat geklim!! Goed bezig.

• 28 Mei 2014 - 19:29

Greet:

Wat een Sportievelingen zijn jullie.
    Hoe bevalt trouwens vakantie vieren met een camper???
    Huub,Greet,Kyra.

• 28 Mei 2014 - 20:58

Marie-Lene:

Ik denk dat je er nog maar een weekje achteraan moet pakken om uit te rusten! Inderdaad vermoeiend maar zeer de moeite waard! Geweldig, jij raakt straks niet uitverteld. Groetjes en nog veel plezier!

• 29 Mei 2014 - 21:02

Jacqueline:

Parkeer jij die camper toch efkes Ria de volgende keer.... Geen probleem voor jou toch ? ;-)