Mesa Verde - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Mesa Verde - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Mesa Verde

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

28 Mei 2014 | Verenigde Staten, Mesa Verde

Vanmorgen vertrokken vanaf Moab naar Mesa Verde, waar we al tickets hebben gekocht om morgen de woningen die onder de rotsen gebouwd zijn, waar eeuwenlang Indianen hebben gewoond te bezoeken. Even nog wat boodschappen gedaan en BBQ gegeten. Nu zitten we lekker bij het kampvuur om de avond door te komen. Tot morgen allemaal

• 29 Mei 2014 - 04:43

Ingrid:

Veel plezier in Mesa Verde en kijk uit op de trappetjes daar....
    Wij zijn inmiddels weer veilig thuis...

• 29 Mei 2014 - 06:49

Marion Van De Sande:

Heb eens even terug gekeken maar wat hebben jullie veel gedaan en veel gezien! Je kunt er straks beter een weekje vakantie aanplakken om uit te rusten:-). Veel plezier nog en geniet er van. Groetjes Marion