Moab - Reisverslag uit Spanish Valley, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Moab - Reisverslag uit Spanish Valley, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Moab

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Spanish Valley

Hallo vrienden, vanmorgen om 9 uur vertrokken naar Moab, daar een camping gevonden. s'Middags zijn we naar Arche National Park geweest. Ook weer helemaal anders, hier zijn de rotsen weer allemaal rond van vorm. Het is een route van 28 km. waar je steeds weer bij een nieuwe bezienswaardigheden komt, ook flinke beklimmingen gehad. Wim en ik zijn nog naar de Window geklommen (zie foto) je moet er wat voor over hebben om iets moois van de natuur te zien. Morgen zijn we nog een dag in Moab, en gaan we Canyonlands bekijken. tot morgen

• 27 Mei 2014 - 06:31

Stefan:

Vergeet Dead Horse Point niet! Daar de zonsondergang aanschouwen. Ligt vlak bij Canyonlands. Veel plezier!

• 27 Mei 2014 - 13:18

Ans:

Mooie foto en een strak blauwe lucht, dus weer een heerlijk weer zo te zien!
    Gr Ans en Wim

• 27 Mei 2014 - 20:52

Greet:

Mooie foto
    Wat zullen jullie een conditie hebben als julie terug zijn

Dan kunnen wij lang gaan wandelen,gr.Kyra waf,waf,(HA,HA)

• 27 Mei 2014 - 23:18

Sjan:

wat een mooie foto's ik hoor wel dat jullie volop genieten maar dat is ook niet zo moeilijk met zoveel moois zeg. jammer dat het af en toe regent maar dat mag de pret niet drukken he. maak maar veel mooie foto's dan kan ik lekker mee genieten.

• 28 Mei 2014 - 01:30

Marianne:

zo.. net eens ffe bijgelezen, wat hebben jullie al veel gezien en gedaan zeg, geweldig! ben nu al benieuwd naar alle foto's straks :-) vele groetjes van de buurtjes en héél veel plezier met jullie verdere reis!

• 04 Juni 2014 - 14:02

Sjan:

Volgens mij kom jij helemaal gespierd thuis en zo bruin als een negerin hahahah.