woensdag en donderdag 6 en 7 oktober - Reisverslag uit Palmdale, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu woensdag en donderdag 6 en 7 oktober - Reisverslag uit Palmdale, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

woensdag en donderdag 6 en 7 oktober

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Palmdale

Woensdag de camper weggebracht en auto gehuurd, doorgereden naar Venice Beach, fietsen gehuurd en langs de kust naar Santa Monica gefiets, heerlijk weer en een leuke route. Rond 5 uur richting het hotel om in te checken. Van daaruit doorgereden naar Santa Monica waar we in de avond over de pier hebben gewandeld, helaas waren er al veel atracties dicht, maar toch de moeite waard. Richting het centrum gelopen om te kijken of daar nog iets te doen was. Einde van de avond naar het hotel om lekker te gaan slapen. Donderdag ochtend hadden we een drukken dag, eerst naar Forrest Lawn, daar ligt Michael Jackson begraven, gevraagd maar de portier stuurde ons van het kastje naar de muur, helaas niets kunnen vinden, maar ja ik ben er wel geweest, wel heeeeeel jammer. De portier had al wel verteld dat we er niet bij mochten, maar om alleen al in de buurt te zijn geweest was al genoeg geweest maar helaas. Ingrid vertelde op de app dat zei een platte grond hadden gekregen, maar ons werd niks aangeboden.Doorgereden naar museum Spaceshuttle Seince center ,zeker voor de mannen heel interessant. Weer verder gereden naar de Walk of Fame in LA wat een straat. Een gedeelte was afgesloten omdat er een music award werd uitgereikt, over kunnen steken waar we de ene naar de anderen limosine zagen waar de bekendheden uitstapten. net waar Chinatown lag, (daar lag de ster van Michael Jackson) leek het afgesloten maar gelukkig Wim zag Michael Jackson liggen hahaha. Vroeg in de avond naar de Griffith, waar we net op tijd waren om de sign van Hollywood te zien. Naar boven gelopen waar we een prachtig uitzicht hadden, in de avond over heel Los Angeles geweldig. Morgen naar de basis van Stefan, en dan zaterdag een rustdag om zondag op tijd te vertrekken naar LAX richting Nedeland tot schrijfs