vrildag 8 0ktober - Reisverslag uit Palmdale, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu vrildag 8 0ktober - Reisverslag uit Palmdale, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

vrildag 8 0ktober

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Palmdale

vrijdag 8 oktober zijn we naar de basis waar Stefan werkt U.S. AIR FORCE naar de F35 gaan kijken wat een kist zeg, zoveel elctronica vergeleken bij de F16 maar heel interessant. We mochten daar natuurlijk niet fotograveren dus helaas geen foto's, wel heel erg genoten. De F35 stond binnen in onderhoud waar ze wel een week werk aan hadden. Toen we thuis kwamen was de lasagna al klaar, wat kan Katinka goed koken, alles wat ik daar heb gegeten was geweldig, bedankt Katinka. S'avonds met z'n achten naar Rodeo gaan kijken, Stefan en Katinka hadden al voor kaartjes gezorgd, dat was heel leuk ( soms vond ik het zielig) om mee te maken, het werd wel steeds kouder, dus de vesten maar aangetrokken. Het was inmiddels al laat in de avond, dus nog wat gedronken en het bedje in. morgen de laatste dag snik snik

• 09 Oktober 2016 - 12:00

Ans:

Ria wat zal je hebben genoten op de basis!