Onderweg van Grand Canyon naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Onderweg van Grand Canyon naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Onderweg van Grand Canyon naar Page

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

23 Mei 2014 | Verenigde Staten, Page

Hallo vrienden, eindelijk internet Vanmorgen vertrokken van de Grand Canyon naar Page. Het was bewolkt en het regende wat, voor de eerst keer. Deze reis is niet zo lang, onderweg nog wat stops gedaan, om afscheid te nemen van de prachtige Grand Canyon. Deze tussenstops waren ook weer adembenemend, het leek wel van links naar rechts een film geweldig. Morgen gaan we, als er plaats is, naar Antilope Canyon en weer verder reizen naar Monument Valley ,
tot de volgende keer.

• 24 Mei 2014 - 06:31

Dekkertjes Lommel:

Je MOET als je in Page bent naar de horseshoebend gaan.....supermooi om te zien, geen entree, gewoon effe langs rijden!! Adembenemend mooi zicht...doen hoor...kost je maar even tijd maar is onvergetelijk!! Groetjes van ons

• 24 Mei 2014 - 07:15

Ingrid:

Hoi hoi,
    Geniet van al het moois en vooral Antilope...wij zijn aangekomen in LA voor de laatste paar dagen.

Groetjes Peter en Ingrid

• 24 Mei 2014 - 08:36

Teun&Ellen :

Yep Horseshoe bend is inderdaad een aanrader echt doen!!! Ook zooo mooi! En het kost je ook bijna geen tijd! Glen Canyon (dam) is ook wel leuk om even naartoe te rijden, ligt allemaal niet ver van elkaar uit de buurt.

• 24 Mei 2014 - 15:50

Britt:

hallo tante ria en ome wim
    fijn dat jullie het daar zo fijn hebben in amerika
    jullie hebben al veel gezien
    ben nu bij oma en daarom schrijf ik
    nog heel veel plezier
    groetejes van britt en oma

• 24 Mei 2014 - 17:29

Jacqueline:

Jullie blijven genieten en dat is ook precies de bedoeling !! Heb intussen op Facebook wat foto's gezien, ff gespiekt bij Thea. ;-) groetjes van ons en nog heeeeeeeeeel veel plezier.

• 24 Mei 2014 - 22:51

Greet:

Hoi Wim & Ria

Wat doen jullie veel indrukken op.

Mooie foto's heb je ook mooie films gemaakt

Gr. Van ons en een poot van Kyra