Antilope Canyon - Reisverslag uit Goulding, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Antilope Canyon - Reisverslag uit Goulding, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Antilope Canyon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

24 Mei 2014 | Verenigde Staten, Goulding

Hallo vrienden, zaterdag 24 mei. Vandaag zijn we in Page naar de Antilope Canyon geweest, wat is dit prachtig je geloofd je eigen ogen niet. Samen met een gids de Canyon in waar je helemaal begeleid wordt, en tips krijgt om foto's te maken, in een woord geweldig. Daarna doorgereden naar ook weer een prachtig natuur wonder Horse Shoe Bend. Verder gereden naar de volgende Campground Monument Valley waar we morgen een Jeep Valley tour gaan maken van 3,5 uur, tot morgen.

• 25 Mei 2014 - 08:53

Dekkertjes Lommel:

Mooi hè!! Wij vonden dit 2 hoogtepunten.....we volgen jullie verder om de rest van jullie mooie momenten mee te beleven!! Geniet er van...voor je het weet zijn er alleen nog foto's om naar terug te kijken....xxx van ons

• 25 Mei 2014 - 09:43

Ans:

Nou wat zijn jullie aan het genieten, erg leuk dat we jullie zo kunnen volgen!
    Gr ans en Wim

• 25 Mei 2014 - 09:55

Greet:

Wat maken jullie veel mee een vakantie om nooit te vergeten.

Huub,Greet,Kyra.

• 04 Juni 2014 - 13:35

Sjan :

ik ben echt helemaal niet jaloers echt waar niet hahahahah.