Rocky Mountains - Reisverslag uit Gull Island, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Rocky Mountains - Reisverslag uit Gull Island, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Rocky Mountains

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

02 Juni 2014 | Verenigde Staten, Gull Island

Hallo vrienden, gisteren geen internet dus nu mijn bericht van maandag 2 juni. om 7uur op, en lekker buiten kunnen ontbijten. om 8.45 uur zijn we verder gereisd door de Rocky Mountains. Onderweg kwamen we een mooi dorpje tegen Estes Park, daar hebben we even rond gewandeld, en natuurlijk voor op mijn schapje, waar ik van elk park, een souveniertje gekocht heb. Doorgereden naar de bestemming waar we onze wandeling gingen maken van Bearlake naar Dreanlake. Dit was een wandeling door de sneeuw van 4 km. de heenweg bergop tot een hoogte van 120 meter, wat een klim zeg, erg zwaar door de sneeuw, maar prachtig was het wel. Het was 1,5 uur omhoog klimmen, naar beneden was het 45 minuten, maar ook moeilijk, veel geglibber. Maar wat was dit een prachtige wandeling. Verder gereden naar de camping met onderweg nog wat mooie stops, met meters hooge sneeuw, geweldig. We kwamen steeds hoger, het hoogste punt was 3.713 meter wat hoog maar ook koud.Rond kwart voor 7 waren we op de camping, deze lag aan een prachtig meer, lekker ge BQQ, maar er stond te veel wind, ook voor ons kampvuur, dus na een tijdje toch de camper ingegaan van de kou. Vanaf morgen gaan we 2 dagen reizen richting Stefan en Katinka

• 05 Juni 2014 - 17:50

Marie-Lene:

Knap van jou zeg, 4 km door de sneeuw gewandeld!! Dan moet die airco ook geen probleem meer zijn nu! Haha, hele leuke foto ook, supermooie reis die jullie maken zeg, geniet er nog van!