Onderweg van Las Vegas naar de Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Onderweg van Las Vegas naar de Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Onderweg van Las Vegas naar de Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

20 Mei 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hallo vrienden die met ons mee reizen.Het was een behoorlijke reis naar de Grand Canyon. Ook wel weer mooie stukken gezien. Een gedeelte van Route 66 gereden waar we gestopt zijn bij een oud tankstation, dat natuurlijk niet meer in werking was. Binnen was er een heel leuk winkeltje waar je vanalles kon kopen over die tijd, geweldig om te zien. Helaas vergeten met de ipad een foto te maken, stom he, maar helaas. Er was op de campground die we uitgezocht hadden geen plaats meer, dus terug gereden en daar een campground gevonden. Onderweg bij Papillon hebben we gereserveerd om overmorgen met een helicopter in de Grand Canyon te gaan vliegen, maar hopen dat het door gaat, want vandaag waaide het te hard er werd er niet gevlogen. morgen gaan we wandelen in de Grand Canyon. tot later