Stefan's verjaardag - Reisverslag uit Layton, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Stefan's verjaardag - Reisverslag uit Layton, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Stefan's verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

11 Mei 2014 | Verenigde Staten, Layton

We zijn nog steeds op tijd wakker, onze klok is nog niet helemaal goed gezet. Elke ochtend onbijten we gezellig samen met z'n achten. Vandaag is het moederdag en Stefan is jarig, eerst gefeliciteerd en zijn kadootjes gegeven. Gekeken wat Noa en Finn gemaakt hebben voor moederdag en voor papa's verjaardag, mooie werkstukjes. s'Middags zijn we een prachtige wandeling door de bergen wezen maken, aan de ene kant van de berg een prachtig uitzicht en aan de andere kant een prachtige waterval geweldig. Daarna naar de Hill Air Base waar Stefan werkt, zo groot complex heb ik nog nooit gezien een eigen Burger King en een prachtige winkel. Thuis gekomen hebben we lekker thee gedronken met overheerlijk gebak. Stefan nodigde ons uit om mee te gaan eten, het lijkt op The Long Horn. Heerlijke steak gegeten. s'avonds lekker geborreld en bijgeklets. Een geweldige dag.
Groetjes van ons tot de volgende keer.
l

• 13 Mei 2014 - 07:18

Ans:

Nou ik hoor het wel het gaat jullie goed en komen niets te kort met eten en drinken!
    Gr Ans en Wim

• 14 Mei 2014 - 21:22

Sjan:

heerlijk zeg en kei leuk de verhaaltjes ga ze natuurlijk allemaal lezen hahah. Dus de eerste calorieën zitten er al bij met al dat eten hahaha.