High Way One - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu High Way One - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

High Way One

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Morro Bay

27 september 2016, 2de gedeelte High Way One gereden van Santa Crux naar nog geen bestemming. Vaak gestopt om het moois langs deze weg te zien, wat is het hier prachtig om langs deze weg te mogen rijden. In Monterey gestopt, na wat zoeken kwamen we in een heel klein leuk centrum, lekker koffie gedronken, en m'n magneet gekocht van de High Way One, ik koop in elke plaats waar we geweest zijn een magneet. We hadden ook nog graag in Big Sur gestopt, op aanraden van ons Linda, dit moet een heel leuk dorpje zijn waar allerlei beekjes liggen. Maar helaas konden we met onze camper geen parkeerplaats vinden, dat ding is ook zo groot, erg jammer, maar ja je kunt ook niet alles zien. Verder gereden langs de High Way One waar we gestopt zijn bij een stuk strand waar heel veel zeeleeuwen liggen, in de winter van januari tot maart kunnen er wel duizenden liggen, nu waren het er z'n 100, wat een beesten zeg vooral de mannetjes zo groot. Na het genieten van deze beesten verder gereden over de High Way One op zoek naar een campground waar we kunnen slapen, in Morro Bay hebben we er een gevonden, daar staan we nu op Morro Dunes. Dit was het voor vandaag tot schrijfs x

• 29 September 2016 - 09:34

Ans:

Nou wat hebben jullie al weer veel gezien! wat zul je weel veel te vertellen hebben als je terug bent.
    Groetjes Ans en Wim

• 29 September 2016 - 19:54

Huub En Greet:

Zo te lezenhebben jullie al veel mooie dingen gezien geniet er van
    Xxxxxxx

• 29 September 2016 - 21:53

Marijke En Peter Smulders:

Hé hé eindelijk jullie verhalen kunnen lezen, kregen het niet voor elkaar.
    Leuk hoor wat een avontuur. geniet ervan.

xx Peer en Marij