Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Tusayan

2 oktober 2016. Wat een fantastische dag vandaag vanaf 10 uur met de bus richting Grand Canyon gereden, op vele plaatsen uitgestapt en de prachtige Grand Canyon bekeken adembenemend zo mooi, als je foto's ziet is het al mooi maar in werkelijkheid is het niet te bevatten zooooo mooi. Rond 18.00 waren we op een punt waar de Grand Canyon bij zonsondergang op z'n mooist is, net toen de zon onder ging kwam er een flinke wolk erg jammer, maar toch hele mooie foto's kunnen maken. Vanaf morgen gaan we 2 dagen rijden richting Palm Dale naar Stefa, Katinka, Noa en Finn. Daar slapen we dan en s'morgens gaan we de camper inleveren en de auto halen die we gehuurd hebben om nog 2 dagen in Los Angeles te vertoeven. Ik hoop dat ik een keer fatsoenlijk internet heb, dan kan ik weer wat versturen. tot schrijfs

• 04 Oktober 2016 - 08:46

Ans:

Geweldig waar jullie allemaal al zijn geweest!
    Geniet nog van de laatste dagen.
    Gr Ans en Wim

• 04 Oktober 2016 - 18:40

Jacqueline:

Leuk om weer wat te lezen. Foto's komen we wel kijken als jullie thuis zijn. Geniet ze nog deze laatste week alweer ....groetjes Tom en Jacq

• 04 Oktober 2016 - 20:58

Marijke En Peter Smulders:

Weer mooie verhaaltjes en zeker leuk om te lezen.
    We zijn zeer benieuwd naar de foto's.
    Groetjes, Peer en Marij