Palm Dale naar Lake Tahoe - Reisverslag uit Mound House, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Palm Dale naar Lake Tahoe - Reisverslag uit Mound House, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Palm Dale naar Lake Tahoe

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

22 September 2016 | Verenigde Staten, Mound House

Na een lange tijd eindelijk internet, ik maak dit verslag kort van al die dagen. We zijn van Stefan naar Sequoia prachig al die bomen zo hoog niet te geloven, daarna naar Yosimety gereden oom daar heel veel mooie dingen gezien. nu zijn we in Lake Tahoe op een prachtige campground, eindelijk met schoon sanitair en een heerlijke douche, daar was ik wel aan toe. Morgen reizen we verder naar LakeTahoe en gaan we rondom het meer rijden en verschillende plaatsjes bezoeken. ik hoop dat we morgen internet hebben en dat ik jullie weer ieta kan sturen.

• 22 September 2016 - 11:06

De Dekkertjes:

Geniet er maar lekker van!! Wij volgen jullie op de voet en genieten stiekem een beetje mee...xxx

• 22 September 2016 - 17:54

Ans:

Wat zullen jullie weer genieten! ik wacht weer op jullie volgend bericht. Gr