Amerika 2016 - Reisverslag uit Tivoli, Italië van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Amerika 2016 - Reisverslag uit Tivoli, Italië van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Amerika 2016

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

13 September 2016 | Italië, Tivoli

Hallo familie en vrienden,

We zijn er klaar voor, alles is ingepakt en gecheckt. morgen om 6.30 uur worden we opgehaald met een busje en rijden dan naar Thea en Gerard vandaar uit door naar Amsterdam. Om 10 over 11 vertrekt (zover we nu weten op tijd) onze vlucht van ongeveer 10 uur richting Houston dan 2 uur tussenstop dan nog 3,5 uur door naar Los Angeles. In Los Angeles hebben we dan een hotel geboekt. s 'morgens halen we de camper op en reizen we door naar Stefan, Katinka, Noa, en Finn. ZIN IN.
Daar gaan we nog wat boodschappen doen de camper in orde maken en lekker chillen bij het zwembad. De dag erna kunnen we nog lekker genieten van Stefan, Katinka Noa en Finn. De dag erna gaan we beginnen aan ons avontuur. Tot zover het eerste verslag, tot de volgende keer

• 13 September 2016 - 20:17

Yolanda Krauwel :

Leuk!! Ik ga weer heerlijk genieten van je verhalen. Heel veel plezier samen en geniet van jullie vakantie!! jaec xx

• 13 September 2016 - 20:28

Ellen:

Hele fijne vakantie!

• 14 September 2016 - 17:23

Huub En Greet:

leuk om jullie te kunnen volgen fijne vakantie

• 15 September 2016 - 18:24

Marie-Lene Bouwmans:

Fijne reis samen! Eindelijk is het zover na alle voorbereidingen, ik ga jullie volgen, verheug me erop!!
    xx

• 16 September 2016 - 07:46

Ans:

Heel veel plezier!

• 19 September 2016 - 10:58

Marion:

Ik had even moeite om in te loggen. Vandaar de late reactie...... Wens jullie heel veel plezier en ga jullie volgen!

• 26 September 2016 - 21:55

Jacqueline Straatman:

Haha...zie nu pas dat jullie vertrokken zijn vanuit Tivoli, Italië...... ;-)