San Francisco - Reisverslag uit Richardson Island, Canada van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit Richardson Island, Canada van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

01 Januari 1970 | Canada, Richardson Island

25-09-2016 gisterenavond laat terug, dus niks meer kunnen schrijven, nu een dubbele dag.
Citytour door San Francisco 30 graden, vertrokken om 10 uur vanochtend , om 11.30 de citytour door San Francisco genomen, leuk om mee te maken veel gezien. Om-4.00 uur met een gids door Chinatown , hij praat zo snel Amerikaans dat ik n iet alles heb kunnen volgen, erg jammer.Maar wat een menigte mensen en druk dat ze zijn, kaarten op straatgaat ook luidruchtig. Weer verder met de tour, veel gezien en gehoord zelfs het huis waar we niet langs kwamen van Mrs Dophfiger, het lag een straat verder. Uniun Square West, Lombart Street, Fisherman's Wharf. Dus een drukke en w as rme dag gehad, te warm om heel veel te doen tot schrijfs