Alcatraz San Fransisco - Reisverslag uit Marina District, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Alcatraz San Fransisco - Reisverslag uit Marina District, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Alcatraz San Fransisco

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Marina District

vandaag 24-09-2016 Alcatraz, vroeg opgestaan om met de Ferry naar San Francisco te varen, om Alcatraz te bezoeken. Aangekomen op pier 1 en gelopen naar pier 31 om met de Ferry naar Alcatraz te varen. Na een prachtige boottocht aangekomen op Alcatraz, wat indrukwekkend zeg. Gelukkig kregen we een haedset in het Nederlands zodat ik alles heel goed kon volgen. We werden stap voor stap gewezen waar het over ging. Wat indrukwekkend hoe de gevangenen daar hebben geleefd. Terug met de Ferry naar pier 39. Heel leuk lijkt wel een klein dorpje met veel winkeltjes, gezellig om er doorheen te wandelen, ook nog zeehonden gespot. Toen doorgelopen naar Fisherman's Worf, ook weer heel druk maar heel veel te zien. Inmiddels was het tijd om te eten, een flinke hamburger met mandje friet en een beker cola, veel te veel voor wij hollanderkes. Nog even door het centrum van San Francisco gewandeld om de bus naar Union Square te zoeken, na even zoeken gevonden Maar toen moesten we lijn 70 naar ons RV park hebben, dat heeft wel even geduurd, maar toch gevonden. En na een uur in de bus te hebben gezeten op de plaats van bestemming aan gekomen. Het is hier prachtig weer zo rond de 23 graden vandaag, ( dus ik hoef niet meer tegen ons Wimke aan te kruipen ) Morgen wordt het 28 graden en gaan we hop on hop off door San Francisco, tot schrijfs

• 29 September 2016 - 09:39

Ans:

Geweldig wat jullie allemaal zien geniet er maar van.
    Gr Ans en Wim