Terugreis - Reisverslag uit Tivoli, Italië van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Tivoli, Italië van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Terugreis

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

08 Juni 2014 | Italië, Tivoli

Hallo allemaal, we zijn gisteren om 10 uur vertrokken bij Stefan om de camper terug te brengen. De camper in goede staat afgeleverd en met de taxi naar het vliegveld, waar we al om half twaalf waren. Ons vliegtuig ging pas om 17.00 uur, dus dat was een hele tijd wachten. We zijn op tijd vertrokken, de eerste vlucht was 2,5 uur deze verliep spoedig. Onze tweede vlucht ging om 22.00 uur, dus weer even wachten, ook deze vlucht ging op tijd. Wat bleek we hadden al gezien dat we op een andere rij zaten, dus niet bij Thea en Gerard maar dachten laat maar. Maar wat bleek we zaten niet aan de raamkant maar in het midden van het vliegtuig, de middelste 2 stoelen van de 4 stoelen, dat was balen. Eerlijk gezegt was het niet om te doen je voelt je zo gevangen en afhankelijk, daar kan ik niet zo goed tegen, dus niet geslapen ook Wim niet. dus het was een zware lange vlucht. Nu zijn we thuis volgehouden tot s' avonds 22.00 uur en naar bed. Linda heeft ons om half 10 wakker gemaakt maar dat was niet gemakkelijk. We zijn erg moe, dus vandaag een rustige dag, en morgen zien we wel weer verder. Wij willen iedereen bedanken voor de belangstellling in onze fantastiche reis.

• 08 Juni 2014 - 15:42

Marie-Lene:

Welkom thuis weer Ria en Wim! Doe het lekker rustig aan vandaag...Ik vond het superleuk om jullie belevenissen te volgen, wat een ervaring zeg!! Ik zie je weer op het werk en fijn dat jullie weer veilig thuis zijnxxx

• 08 Juni 2014 - 16:46

Jacqueline:

Hoi Wielekes, blij dat jullie weer thuis zijn en fijn dat jullie zo'n skon weer hebben meegenomen. Ik hoor het wel als je uitgerust bent. Groetjes Tom en Jacq

• 09 Juni 2014 - 10:57

Carla Valkenburg :

Hallo vakantiegangers het zit er weer op.
    Al n bietje bijgekomen? We hebben genoten van jullie verslagen. Maar goed dat Ellen je dat allemaal uitgelegd heeft. Anders hadden we je niet kunnen volgen Ria. Zelfs op Rhodos onder mn parasolleke volgde ik jullie. Groetjes tot ziens