Black Canyon - Reisverslag uit Black Canyon City, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Black Canyon - Reisverslag uit Black Canyon City, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Black Canyon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Black Canyon City

Hallo vrienden, zaterdag 31 mei en geen internet, vandaar vandaag 1 juni verstuurd. Vanmorgen om 8. 45 s'ochtends doorgereisd naar de Black Canyon, deze noemen ze zo omdat een gedeelte van dit gebergte geen zon krijgt. Dit was ook weer zo prachtig, je keek wel 600 tot 800 meter diep, waar een rivier doorheen stroomden. Het is meer een gleuf die steeds smaller en breder tussen de bergen doorloopt, prachtig. Zo apart dat elk uitzichtpunt een andere benaming had, b.v. Painting View dit is een gedeelte dat aan de ene kant donker is, maar aan de andere kant leek wel een beschilderd gedeelte met veel kleuren maar ook strepen en veel schittering, echt net of het geschilderd was. Doorgereden naar Salida waar onze volgende camping was, met de benewagen boodschappen gedaan, dat is hier echt uniek. Deze camping was heel sumier, de receptie was een caravan, sanitair was bar slecht maar gelukkig hebben we dat zelf in geval van nood, dus we konden ons voor een nacht wel redden. Morgen rijden we verder door in de Rocky Mountains. tot de volgende keer.