Onderweg naar Montrose - Reisverslag uit Montrose, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Onderweg naar Montrose - Reisverslag uit Montrose, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Montrose

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, Montrose

Hallo vrienden, wat een spannene dag. Het was een prachtige weg door de bergen. Op 3150 meter hoogte waar we al wat sneeuw zagen, kwamen we een aardige Amerikaan tegen op een prachtige motor, daar wilde ik wel even op om een foto te maken natuurlijk. Hoe hoger we kwamen hoe meer sneeuw. We kwamen een heel leuk dorpje Silverton tegen, het was een ouderwets cowboydorpje, daar hebben we lekker in een saloon gegeten. Maar toen we door wilde rijden, bleek dat de enigste weg die we doorkonden afgesloten was tot half 7 s'avonds het was toen 2 uur s,middags. Het enige wat we konden doen was in dit leuke stadje blijven, en ja dat kost geld, wat leuke souveniertjes gekocht. We zijn toen om half 6 weer dezelfde weg opgereden want het was nog een half uurtje rijden naar het afgesloten gedeelte, daar nog een half uurtje gewacht en mochten toen doorrijden. Nou dit was me een weg, het eerste gedeelte was de weg een stuk half afgesloten zodat we echt langs de afgrond reden. Je begrijpt wel met z'on grote camper is dat heeeeel eng, maar je zit ook achterin en je ziet niet alles. maar we zijn veilig en wel op onze campground aangekomen. morgen gaan we naar de Black Canyon en rijden dan door naar Salida om te overnachten. Tot morgen

• 31 Mei 2014 - 08:51

Greet:

Wat een ervaring zo zie je maar weer dat je van het weer niets op aan kunt.
    Ook hier niet in jullie thuisland zo regent het zo schijnt de zon typisch nederland
    Op Hemelvaartsdag was het hier steenkoud het leek wel herfst
    Gr. Kyra,Huub,Greet.