Met een jeep in de desert gereden - Reisverslag uit Goulding, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Met een jeep in de desert gereden - Reisverslag uit Goulding, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Met een jeep in de desert gereden

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

25 Mei 2014 | Verenigde Staten, Goulding

Hallo vrienden vandaag zondag 25 mei. We zijn om half 9 vanmorgen een rit van 3,5 uur in de desert gaan rijden, maar wat een pech het regende, en het was erg koud, en dan in een open jeep kun je nagaan hoe koud we het hebben gehad. Maar dat mocht de pret niet drukken, weer een dag om nooit meer te vergeten. Veel kleine wijkjes waar nog mensen wonen. Maar ook weer gigantische bergen, zo steil, en de gids vertelde steeds wat je in de berg kon zien, zoals een olifant of drie gezusters zoals op de foto op faceboek, kijk maar eens goed dan haal je ons eruit. Tenminste diegene die mij en mijn zusjes kennen ha ha. Maar ook tekeningen die de indianen erop getekend hebben, maar deze tekeningen hebben dan ook wel een heel verhaal. En nog veel meer, verder hebben we vanmiddag lekker uitgerust, want morgen rijden we weer door naar Arche dit is weer een nationaal park. tot morgen

• 26 Mei 2014 - 22:30

Greet:

Jammer van de regen maar hopelijk toch genoten.
    Gr. Huub,Greet,Kyra