Laatste avond Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Laatste avond Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Laatste avond Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal. We hebben een geweldige laatste avond gehad in Las Vegas.De mooiste hotels hebben we vanavond gezien, zoals b.v. Venetiaans was geweldig. Het was vanavond iets minder druk, maar voor een maandagavond zeker nog erg druk. Morgen trekken we door naar de Grand Canyon en of we daar weer internet hebben is nog maar de vraag. Maar zo gauw als ik kan stuur ik weer wat tot de volgende keer.

• 20 Mei 2014 - 11:26

Sjan:

de Grand Canyon wat zal jij daar met open mond en ogen gaan kijken. Op gran canaria heb je ook een kleine Grand Canyon en dat vond ik al zo prachtig. Dus de echte zal waanzinnig mooi zijn. Kom maar op met je foto's he. Heb ik toch een beetje het gevoel dat ik er bij ben hahahahahah. heel veel plezier en mis je maar goed over 3 weken ben jij er weer gezellig.

• 20 Mei 2014 - 17:53

Carla:

Was het romantische gedeelte in Vegas ook leuk Ria? of heeft die romanticus niks geregeld?
    Bevalt de camper ook?
    Veel plezier zal wel mooi worden Grand canyon.
    Groetjes Carla Gerrit.
    En proficiat met je zoon morgen doei

• 20 Mei 2014 - 19:57

Ans:

En nog wat gewonnen?
    Veel plezier bij de Grand Canyon en Gefeliciteerd met michael.
    Gr ans en Wim

• 20 Mei 2014 - 22:47

Tonny:

Nou veel plezier maar weer jullie viertjes en nog van HARTE met Michael xxx van ons.