Las Vegas by night - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu Las Vegas by night - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim en Ria Wiel - WaarBenJij.nu

Las Vegas by night

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ria

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal. Gisteren 18 mei s'middag en avond naar het bruisende Las Vegas geweest, wat een stad zeg, alles is ook daar weer zo groot, je kijkt je ogen uit. Niet alleen naar alle prachtige hotels maar ook naar de mensen hier. Elk hotel begint met een Casino te kust en te keur. Mischien dat we vanavond een kansje gaan wagen. We hebben nu de helft ongeveer gehad, vanavond de andere helft, dat schijnt nog mooier te zijn. We gaan er nog een avond tegen aan want morgen een hele trip van 471 km rijden. naar de Grand Canyon waar we weer de rust op zoeken

• 20 Mei 2014 - 06:53

Teun&Ellen :

Hey!
    1 grote kermis he Las Vegas!!!Maar wel leuk om een keer meegemaakt te hebben! Hebben jullie de fonteinenshow ook al gezien bij het Bellagio? Kijk maar alvast of ons hotelletje er netjes bij ligt, wij slapen in het Luxor dit jaar!
    Heel veel plezier nog! De Grand Canyon is zoooo mooi!!!

• 20 Mei 2014 - 07:40

Ans:

En is het miljoen al binnen???
    Veel plezier nog bij de Grand Canyon!
    Gr Ans en Wim

• 20 Mei 2014 - 07:54

Ria:

Hoi Ellen de fontein hebben we gezien, maar nog veel meer natuurlijk erg gaaf Las Vegas. En jullie hotel ligt er netjes bij hoor. Veel plezier als jullie vertrekken x

• 20 Mei 2014 - 11:09

Sjan:

lijkt mij ook geweldig om las vegas een keer te zien. in het echt is het allemaal veel mooier he